15.10.2014

wszyscy czekamy na koniec świata.


"So there you are, the caretaker of sin

To my abandoned and malignant heart"






"Często powtarzam w moich wystąpieniach, że rozsądną misją artysty jest skłonienie ludzi, by cieszyli się życiem choć przez chwilę. (...)
Odnoszę wrażenie, że najlepiej rozwinięci Ziemianie zachowują się tak, jakby życie ich zawstydzało, albo jeszcze gorzej. (...)
Dwie kobiety, które odegrały ważną rolę w moim życiu, matka i moja jedyna siostra Alice, nazywaliśmy ją Allie, obie są już w niebie, nienawidziły życia i wcale tego nie kryły. Allie krzyczała czasem: "Mam dość! Mam dość!"
Najzabawniejszy Amerykanin swojej epoki, Mark Twain, dożywszy jak ja siedemdziesiątki i stwierdziwszy, jak wyczerpujące stało się życie jego i jego rodziny, napisał, co następuje: "Odkąd osiągnąłem wiek męski, nigdy nie pragnąłem, by którakolwiek z bliskich mi osób, uwolnionych z tego padołu, została przywrócona do życia." Tak napisał w eseju w kilka dni po nagłej śmierci córki Jean. Wśród tych, których nie chciałby wskrzesić, wymienił swą drugą córkę Susy, ukochaną żonę oraz przyjaciela Henry'ego Rogersa.
Twain nie dożył pierwszej wojny światowej, a mimo to doszedł do takich wniosków. (...)
Henry David Thoreau jest autorem słynnych słów: "Większość ludzi żyje w cichej rozpaczy".
Nic więc tajemniczego w tym, że zatruwamy wodę, powietrze i ziemię oraz konstruujemy coraz chytrzejsze niszczycielskie wynalazki przemysłowe i wojskowe. Przyznajmy to w końcu uczciwie. Właściwie wszyscy z niecierpliwością czekamy na koniec świata.
Mój ojciec Kurt senior, architekt z Indianapolis, który zachorował na raka i którego żona popełniła samobójstwo piętnaście lat wcześniej, został aresztowany w rodzinnym mieście za to, że nie zatrzymał się na czerwonym świetle. Okazało się, iż od dwudziestu lat jeździ bez prawa jazdy!
Wiecie, co powiedział policjantowi, który go aresztował? "No to mnie zastrzel".

Afroamerykański pianista jazzowy Fats Waller miał powiedzonko, które wykrzykiwał, kiedy grał genialnie i cudownie. "Niech mnie ktoś zastrzeli teraz, kiedy jestem szczęśliwy!"
Istnienie karabinów i pistoletów, prostych w obsłudze jak zapalniczka i tanich jak tostery, którymi można, jeśli komuś przyjdzie na to ochota, zabić Fatsa, Abrahama Lincolna, Johna Lennona, Martina Luthera Kinga albo kobietę pchającą wózek dziecinny, powinno przekonać każdego, że- by zacytować starego pisarza science fiction Kilgore'a Trouta:
-"Życie to gar gówna". "

K. Vonnegut, w "Trzęsienie czasu"
---








/blouse- Goes To M / pants- top shop/ shoes- stylowebuty.pl/ west- gina tricot/ jacket- frontrowshop.com / 


29 komentarzy:

  1. jak zawsze super!

    __________
    www.justynapolska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. uwielbiam Twoje dłuuugaśne, świetne nogi!

    OdpowiedzUsuń
  3. You look amazing :)
    Have a nice day ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. CUDOWNIE!!
    ZAPRASZAM NA ROZDANIE WYGRAJ SWETER Z FIRMA OASAP :) BEDZIE MI MILO JESLI WEZMIESZ UDZIAL
    http://zielonoma.blogspot.it/2014/10/wygraj-jeden-z-3-swetrow.html

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę przeczytać ta książkę, musi byc mega ciekawa i sporo dawać do myślenia...
    śliczna jesteś chudzinko <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Puenta najlepsza. Prawda, święta prawda :) zdjęcia, jak zawsze, oryginalne i klimatyczne. Jaram się!

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja!

    OdpowiedzUsuń
  8. z całości najbardziej podoba mi się oko;)

    pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ręczna robota! jak wszystkie aplikacje u Goes To M!

      Usuń
  9. Świetny wpis! Na prawdę mi się podoba :) Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo przyciągasz. A cały wpis mocny i dobry!

    OdpowiedzUsuń
  11. true story. Co do stylizacji się nie wypowiadam bo się nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow, wszystko wow, zdjęcia, muza, tekst! LIKE!

    OdpowiedzUsuń
  13. super zdjęcia i stylizacja! zapraszam do mnie http://martini-fashionlook.blogspot.com zostaw opinie <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę tutaj wiele świetnych outfitów, :) inspirujesz, a więc dodaję do obserwowanych , oczywiście Ciebie również zapraszanm o ile spodoba Ci się u mnie, buziak kochana !:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wyglądasz obłędnie!
    No i taka śliczna i delikatna jesteś<3

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń