30.09.2013

melancholia is over.


"Everything that kills me,
 makes me feel alive"




Codzienne sprawy odbierają siły, męczą umysł, świecą w oczy i przypominają o sobie kiedy próbujesz zasnąć. Praca, szkoła, obowiązki nie kojarzą się z czymś przyjemnym. Ale może tylko bezpośrednio. Z pracą źle, bez pracy jeszcze gorzej, warto inwestować swój czas w szkołę żeby później zebrać plon wykształcenia, miło czasem zająć się obowiązkami, przecież ktoś to w końcu doceni. Warto ubrać obcasy i przeklinać ich niewygodę wcześniej niż pod koniec dnia, ale czuć się dzięki nim przez cały ten dzień odważniej i głowe nosić wyżej i zerkać z zadowoleniem w mijane, szklane witryny.
"Wszystko co mnie przygniata, sprawia, że chcę latać" 

Na jesień przypomniałam sobie o jeansie i wskoczyłam w jeansowy garnitur, tak sobie go nazwałam bo do klasycznego zestawu mu daleko chociaż ten materiał to klasyka sama w sobie, niezmiennie i nieśmiertelnie.
Do tego szpilki (wygodne! dzięki zalando.pl) które po przejściu trzech metrów zarobiły wielkie obdarcie dzięki dziurawym, polskim chodnikom(sic!). Stąd moja teoria, że w naszym pięknym kraju kobiety,które chodzą na obcasach, częściej niż od święta, robią to już na prawdę świetnie bo omijanie rowów, pęknięć i kraterów porozsiewanych co kilka centymetrów niczym piekielne miny, uczą strategi i wprawy godnej skokom kozic górskich. 
Taka gra, raz, dwa, trzy, stracisz obcas Ty! 

Jesień= melancholia, a mój t-shirt mówi: melancholia is over. 
Zapamiętać.












/shoes- Even&Odd, zalando.pl/ jacket-vintage/ bag-@/ blouse, pants- Cubus/ t-shirt- zalando.pl/ photo- Szymon Zemła & me/


45 komentarzy:

  1. aaa, idę polować zaraz na ten t-shirt genialny! Całość powala chociaż nie jestem fanką jensu w sumie. :-)
    Lubię tu wpadać.

    pozdro,
    Margo

    OdpowiedzUsuń
  2. Mówiłam Ci już, że jesteś genialna? Jesteś, i to jak! Wyglądasz obłędnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jesteś obłędna!

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudo, cudo.. jeans rzadzi! Pieknas.. Pozdrawiam. ANka

    OdpowiedzUsuń
  5. o cholera ale mi się podoba, - genialne spodnie, ja już dwa miesiące szukam jakiś fajnych dżinsów, jutro lecę do lumpa - trzymaj kciuki , może się uda :):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kciuki trzymane! jak znajdziesz dobry jeans i fajny krój to i tak bierz bo dziury można dorobić zawsze:) a potem pokazuj:D
      a sama też długo fajnych szukałam:)

      Usuń
    2. cholera lipa same rury :):):)

      Usuń
    3. haha, znajdą się jak przestaniesz szukać;p
      a zajrzyj sobie jeszcze gdzieś na allegro czy szafe.pl bo ja tam swoje wykopałam właśnie:)

      Usuń
  6. Świetnie wyglądasz w takim luźnym wydaniu ;)
    Będziesz na spotkaniu 12 września ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym być!:)) ale jeszcze nic na pewno nie wiem niestety:(

      Usuń
    2. Jak by co ja będę i fajnie gdybyś też tam była;)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. będę się oczywiście starać być, chętnie się zobaczę, uścisk! :)

      Usuń
  7. obserwuje ..http://feel-glorious.blogspot.com/ ;)7Bardzo fajny outfit tylko że ja zmieniłabym buty nie wiem dlaczego ale te mi jakoś nie podchodzą :P

    OdpowiedzUsuń
  8. w chwili obecnej uwielbiam takie zestawy!nawet boyfriendy po latach wyciągnęłam z szafy :D
    jak dla mnie super!

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny look ;) Buciki dają świetny efekt!

    Przejrzałam Twoje posty i powie, że spodobało mi się tutaj!!

    Zapraszam do mnie i obserwacji, odwdzięczę się!


    WIESZ CO NOWEGO U MNIE??

    RECENZJA POKAZU MODY Z UDZIAŁEM MAJI SABLEWSKIEJ

    ZAPRASZAM http://more-fashionnnn.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za komentarz,ale we wzajemną obserwację za obserwację się nie bawię:)

      Usuń
  10. takiej melancholii poproszę więcej... obłęd, szał i magia

    OdpowiedzUsuń
  11. połączenie spodni i kurtki świetne!! ♥

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś geniuszem, zainspirowałam się i jak zawsze dobry tekst! ;-]

    OdpowiedzUsuń
  13. Brak słów! Uwielbiam!!!

    pozdrawiam,
    http://sislovefashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Wyglądasz kapitalnie, a t-shirt jest po prostu rewelacyjny! ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dzięki, dzięki, mój faworyt właśnie ostatnio:))

      Usuń
  15. świetne połączenie :) bardzo mi się to podoba!

    OdpowiedzUsuń
  16. Melancholia is over! Też muszę zapamiętać, bo zaczyna mnie podrywać :)
    Jestem fanką oryginalnych zdjęć, pokombinowanych, u Ciebie zawsze takie zastaję :)

    OdpowiedzUsuń
  17. jej, świetnie czuć tu ten luz, zauroczyłam się, świetnie wyglądasz <3

    OdpowiedzUsuń
  18. To prawda, w pracy źle i bez pracy też źle, niestety taka polska :(
    Super zestaw jeansowy:)
    dodaje do obserwowanych i zapraszam na moj blog:)

    OdpowiedzUsuń
  19. masz bardzo oryginalny styl, od razu wpada w oko :) dojrzałam Cię na MP i zaraz weszłam na blog :) dodaję do obserwowanych i zapraszam do siebie, w wolnej chwili :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetnie wyglądasz.
    Pozdrawiamy
    manastyl.startblog.pl

    OdpowiedzUsuń
  21. świetne spodnie ;)
    http://kosme-teria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Chyba przestanę pisać Ci pozytywne komentarze, bo zazdrość mnie zżera jak widzę jak wszystko doskonale na Tobie leży :)))

    poza tą ilością "jadu" to w pełni popieram Twoja teorię dotycząca polskich chodników. Ja nawet kiedyś dorobiłam do tego całą teorię spiskową :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie wyglądasz! Na luzie i seksownie, genialne połączenie szpilek z dżinsem. A spodnie to zdecydowanie mój ulubiony element :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jestem zakochana w Twoim blogu. Nie tylko w stylizacjach, ale i w fotografiach. Gratuluję!

    OdpowiedzUsuń
  25. wlosy, styl, zdjecia - wszystko kapitalne! dziekuje za przemily komentarz, dzieki niemu zajrzalam na Twojego bloga, wiec podwojne dzieki! :-)

    OdpowiedzUsuń