8.10.2013

do not call wolf from the roof.



"Happiness hit her like a bullet in the back

Struck from a great height by someone 
who should know better than that"




Ostatnio było przyziemnie więc tym razem mocno w oderwaniu od powierzchni Ziemi. 
Dachy, odloty i widzenia pełne białych wilków.

Niebanalny plecak, który nigdy nie pozostaje niezauważony, to dzieło (dzieło!) stworzone w pracowni GOES To M, marki, która w swoich projektach jest pełna magiczno-kosmicznej fantazji. Nie ma tu pójścia na łatwiznę, nie ma produktów pod publikę i masową sprzedaż, jest za to wysokie krawiectwo, ręczne wykończenia i aplikacje, twory dla wymagających, odważnych i rządnych czegoś co nareszcie będzie inne niż wszystko. Wielki szacunek z mojej strony. Każda rzecz jest wyjątkowa. Nie wierzycie? Zajrzycie głębiej do GOES To M.
Mój biały wilk to miłość od pierwszego wejrzenia, puszczał do mnie oko i kosmos nas połączył :)

Z tego wszystkiego nawet na zdjęciach przemycił się mój uśmiech, który przeważnie skrzętnie na fotografiach ukrywam:)

Słońca i magii dla Was! :*




















/backpack- GOES To M /dress- gina tricot/ jacket- Renzo Metti/ beanie- h&m/ shoes- sequinshoes.pl/ photo- Szymon Zemła & me/



49 komentarzy:

  1. hehe - cudny ten wilk :) jak fajnie oko puszcza :) lubię oglądać takie perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na Twoje zdjęcia można patrzeć godzinami, tyle się na nich dzieje :)
    P.S, Plecak jest genialny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki, zdjęcia to mój 'konik' i zboczenie, dzięki;))

      Usuń
  3. mistrzowska!!!!!
    i widzę uśmiech! :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. wilk jest CUDOWNY!sama chętnie bym go przygarneła!do butów poczatkowo ciężko bylo mi sie przekonac ale muszę sie przyznać że coraz bardziej mi sie podobaja:) a to jak dzisiaj połaczyłaś je z wilkiem i resztą stylizacji-mistrzostwo! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. rewelacyjny zestaw :) Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam Twoje dachowe zdjęcia - tez chcę taki dach :D ;P

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się w butach i plecaku :D

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam Twoje zdjęcia! Mega plecak! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cuda, napatrzeć się nie można!!! takie rzeczy tylko u Ciebie;-)
    pozdrawiam, Margo

    OdpowiedzUsuń
  10. widziałam zdjęcia na LB i aż specjalnie tu weszłam, żeby powiedzieć, że są ŚWIETNE i jestem po wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  11. wow...genialna sesja!

    www.stylishsideoflife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Powiem tyle: GENIALNIE! Kochana, powaliłaś mnie na kolana tymi zdjęciami i stylizacją. Po prostu UWIELBIAM <3

    Pozdrawiam, Shamelessly

    OdpowiedzUsuń
  13. wow, czuje sie Toba zafascyonwany.

    OdpowiedzUsuń
  14. ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿ ❀ ✿

    Genialnie wygladasz! Switne zdjecia!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale tutaj wszystko piękne!

    OdpowiedzUsuń
  16. Chcę te buty!!! :) Jak zwykle fajne zdjęcia plus fajna piosenka z teledyskiem, sama nigdy bym jej nie włączyła :) Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  17. Te zdjęcia, ta cały stylizacja, wszystko jest cudowne! Tworzysz magię <3

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia, świetny outfit, no po prostu super! <3

    OdpowiedzUsuń
  19. yaaaaaaaay!
    jestem zakochana w tej kurtce!
    jest doskonała w każdym calu!
    ten fiolet jest idealny!
    w połączeniu z białymi butami = <3 !!!

    całusy!
    jesuswannatouchme.
    <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Fantastyczna stylizacja, foty jeszcze lepsze! No i oczywiście plecak czad, chętnie bym sobie przywłaszczyła:D
    Buziaki!
    http://pandamone.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Odkryłyśmy Cię na modnapolka.pl a teraz widzimy tu:) mega! Jeśli spodoba Ci się nasz blog również prosimy o obserwowanie :) pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  22. aaaaa co Ty masz na sobie!!!!!!! wyglądasz genialnie <3...

    OdpowiedzUsuń
  23. matko zakochalam sie w twoim blogu
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2013/10/rainy-day.html nowy post:D
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  24. Twój blog jest bardzo inspirujący. Muszę przyznać, że sesja jest bombowa!

    OdpowiedzUsuń
  25. jestem pod wrażeniem, plecaczek niebanalny!

    OdpowiedzUsuń
  26. Znajdowałam się na dachu czteropiętrowej kamienicy i też zrobiło to na mnie wrażenie. Każda sesja w takim miejscu jest nietypowa. Człowiek wcale nie jest taki malutki, jest równy innym wysokim budynkom :)

    OdpowiedzUsuń