25.06.2016

gdzie.



"Where is the love that you promised me?
Where is the love?"



Jednym, delikatnym ruchem ręki, jak drobnym powiewem wiatr,sprawiam, że z kwiatów opadają płatki. Lato przemija tak samo niezauważenie szybko i pięknie. Ty w swoich wiadomościach wysłałaś mi krótkie historie różnych smutków, ale bez zadania większej ilości pytań nic dobrze nie zrozumiem. Ja opisałam Ci moje ostatnie dni (i noce około pełni księżyca w które trudno spać), ale bez tych wszystkich szczegółów na pewno wydadzą Ci się dość nijakie. Czasami odnoszę dziwne wrażenie,że wszystkie nasze zdania kierują się do zadawania pytań mimo,że wypowiedzi kończymy kropkami. Za dużo pytań zostaje nie -zadanych w odpowiedniej porze. Niektóre jeszcze czekają w kolejce, niektóre stały się już nieaktualne chociaż we wspomnieniach nadal nie dają spokoju. 
Wśród spadających płatków wypatrzyłam też jedno dla nas. 
_ _ _









/top-new look/ pants, jacket, shoes, earrings- H&M/



9 komentarzy: