03.04.2016

miejska wiosna.





"I’m a car crash girl

There’s a fire in my breathless soul"







Zmianę w porach roku lubię z dwóch powodów. Oprócz zmian w pogodzie, temperaturze, i ogólnie rzecz ujmując, w naturze, w końcu można pozwolić sobie na zamiany w garderobie. Przychodzi ochota na jaśniejsze kolory, lżejsze płaszcze i krótsze spódniczki;)
I tutaj z pomocą w poszukiwaniu idealnego, wiosennego płaszcza przyszła mi Insegna, nowa marka odzieżowa powstała na śląsku, która zaprosiła mnie w swoje progi. Asortyment pełen kobiecej klasyki umiejscowionej w  najnowszych trendach nie pozwolił wyjść mi stamtąd tylko z płaszczem:) Spódnica w pięknym kolorze granatu, ozdobiona frędzlami świetnie wpisuje się w powrót trendu boho/etno/folk, który widzicie dzisiaj u mnie w nowoczesnym i miejskim wydaniu.
_ _ _

Co więcej, robiąc teraz zakupy na stronie insegna.pl otrzymacie rabat w wysokości 25% podając hasło: personaongrata -więc powodzenia w kompletowaniu wiosennej garderoby:)

_ _ _









/coat, skirt- insegna/ scraft- h&m/ shoes- lovelywholseale.com/ 




15 komentarzy:

  1. uu idę zerknac na asortyment bo zapowiada sie mega. A stylizacja obłędna<3

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wygladasz!

    + dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny look, a to drugie zdjęcie jest rewelacyjne!!! Spódniczka boska, kiedyś nawet sobie uszyłam bardzo podobną :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny pomysł na stylizację. Spodobała mi się, zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  5. No Lalka wyglądasz obłędnie - z resztą jak zawsze
    To prawda, że z przyjściem wiosny nabieramy chęć na żywsze kolory i cieńsze tkaniny.
    Zdjęcia Boskie !!!

    Pozdrawiam Zocha
    http://www.zocha-fashion.pl/

    OdpowiedzUsuń
  6. Reczywiście mają mega oryginalne i przede wszystkim nie przekombinowane ciuchy- a to się ceni :)
    spódniczka jest fantastyczna- robi wrazenie bez dwoch zdan :) aczkolwiek plaszcz rownież szarpnął mnie za serducho- uwielbiam takie duuuże, asymetryczne, wykladane kołnierze- sama mam dwa takie plaszcze i noszę je bez przerwy :)

    Super wyglądasz !

    I bardzo spodobala mi się miejscówka zdjęć- mam slabość do takich starych, opuszczonych miejsc- mega klimatycznie wyszlo, na prawdę :)

    milego dnia :)
    Daria

    OdpowiedzUsuń
  7. Wyglądasz rewelacyjnie :)
    Zapraszam do mnie www.blueshinyeyes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Modelka wygląda rewelacyjnie! Bardzo piękna kobieta:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Witam serdecznie! Prowadzisz bardzo ciekawy blog. Znalazłam tutaj dużo wartościowych treści. Uważam, że powinnaś zgłosić swój blog do promowania na stronie egee.pl. To fajna strona, która profesjonalnie pomoże Ci wypromować Twój blog oraz zwiększy wyświetlenia na nim. Zapewniam Cię, że znajdziesz tam coś dla siebie! Na stronie jest wiele blogów o zbliżonej tematyce. Polecam! Serdecznie pozdrawiam i zachęcam do owocnej współpracy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Slicznie! Bardzo mi sie podoba outit! :)

    OdpowiedzUsuń