17.08.2015

a może.




"Always I remember you

Slow down, and try to tell the truth
Always I can recall you
Can you slow down so I can follow you?"







A może, oboje zastanawiamy się zbyt dużo. 
Za dużo analizujemy. Za dużo liczymy. 
Za mało siedzimy nad brzegami, na słońcu, na trawie, na skraju.
 Łapiemy się ławki, fotela, krzesła, barierki, oparcia, poduszki. Zamiast swoich rąk.
 I słuchaj, nie musimy od razu wdrapywać się na te śliskie, mokre kamienie.
 Może po prostu wystarczy jak zaczniemy wychodzić.
Naprzeciw.
_ _ _










/swimsuit bra- river island, panties- misbhv/ cape- sh/ sunglasses- born86/



29 komentarzy:

  1. WOW ale piękne zdjęcia;) zainspirowałaś mnie;)

    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia przepiękne! morze jest nieodgadnione, nieprzewidywalne, tajemnicze, groźne,melancholijne ... uwielbiam je! :)

    http://lamodalena.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Zachwycam się tymi fotografiami..

    Ściskam mocno,
    www.NIECH-PANI-PATRZY.blogspot.com
    __________________________________
    + a u mnie: pyszna TARTA z mascarpone i owocami leśnymi - zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  4. przyciągasz wzrok....

    OdpowiedzUsuń
  5. i to jest piękne :) estetyczne ujęcia i pozy, piękne zdjęcia i modelka :) mega!

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne zdjecia!
    http://zielonoma.blogspot.it/2015/08/red-lip.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Pełen profesjonalizm - zarówno modelka jak i zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  8. Kiedy czytam takie wpisy i patrze na takie cudowne zdjęcia - po prostu odpoczywam .

    Brzydki Ptak

    OdpowiedzUsuń
  9. Zachwycam się... Piękne zdjęcia, cudna Ty! :) <3

    OdpowiedzUsuń
  10. czasem posiedzieć i popatrzeć beztrosko w tym samym kierunku tzreba:) sesja marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. genialne zdjęcia! przepiękna!

    OdpowiedzUsuń
  12. Zakochałam się w Twojej narzutce, idealna nad morze i wiatr:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ahhh... nie wiem co jest piękniejszego majtorki czy staniczek :) CUDO !
    P.S. na szybko przeczytałam łupiemy ławki - sobie wspominam jak byłam mała i skubałam tą odchodząca farbę z ławek. Myślę: nie byłam jedyna. Czytam jeszcze raz " Łapiemy się ławki " - eeee to jednak nie o to chodziło :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetne gwiazdeczki na ramieniu! <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Swietne intro I te boskie zdjecia Nie moge Sie napatrzec! www.adrianaemfashion.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne zdjęcia, wspaniałe :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia.Ja zachęcam do obserwacji ♥
    lovelysoophie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. omg niesamowicie ... <3 <3 loffciam

    Polecam produkty firmy Telefonika.

    OdpowiedzUsuń