19.09.2013

let's fade into the sun.


"Let's go and see the stars
The milky way or even Mars
Where it could just be ours

Let's fade into the sun
Let your spirit fly
Where we are on" 









Cześć jesień, ale się panoszysz chłodem, a ja Cię oszukuję jeszcze tym słońcem na zdjęciach i wiosną nowego życia. Sukienkami z odkrytymi plecami. Szczęściem co różowi mi promienie wrześniowego dnia.
Czerń jak druga skóra.

Tyle nowego,że nie umiem wypowiedzieć.
I bałagan zdjęć jest :)
Jeśli jesteście ciekawi co więcej u mnie zaglądajcie na facebooka i instagram: @persona_and_me:)

A, sukienka jest z choies.com i teraz za rejestrację zgarniacie 15$ na zakupy, może komuś przyda się ta informacja bo zakupy najlepsze na nadchodzącą jesienną chandrę, nie? :P













/dress- choies.com/ shoes- stylowebuty.pl/ coat-sh/ hat-vintage/ photo- Szymon Zemła & me/



36 komentarzy:

  1. świetny look, rewelacyjna sukienka! :)

    rousse-inspirations.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna stylizacja :d
    Pozdrawiam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow *.* Świetna stylizacja !! <3
    zbychshoes.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. WOW, jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
  5. warto czekać na twoje posty, magia w każdym zdjęciu...

    OdpowiedzUsuń
  6. łał - tylko tyle jestem w tanie napisać !

    OdpowiedzUsuń
  7. cudna sukienka! a zdjęcia mają niesamowity klimat, lajk ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. wow! jakie piękne zdjęcia! ale jesteś zdecydowanie za chuda :( mam kompleksy..

    OdpowiedzUsuń
  9. Genialne połączenie i rewelacyjne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 3 zdjęcie jest obłędne! Cudownie wyglądasz w tej sukience! ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piekne zdjęcia! :) Obserwuje, a w wolnej chwili zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. czy ta sukienka ma górę całą z tej siateczki czy ma przód taki wycięty?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cała góra jest przeźroczystą siateczką, ja mam biustonosz z przeźroczystym tyłem do niej :)

      Usuń
  13. świetny zestaw :)

    http://blond-yasmin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. mega zestaw! świetna sukienka

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia przepiękne, magiczne ;) I w tym cudna stylizacja:) Zapraszam do mnie;)

    OdpowiedzUsuń
  16. pierwsze dwa zdjęcia ściągne sobie na kompa :) mogę?

    dzień dobry!

    OdpowiedzUsuń
  17. świetny zestaw i zdjęcia, a Twoją twarz uwielbiam....

    OdpowiedzUsuń
  18. ostatnie zdjęcie jest boskie <3 zdecydowanie lubię na Ciebie patrzec!

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialnie tutaj! Piękne zdjęcia, fajne stylizacje.

    OdpowiedzUsuń
  20. rewelacyjnie wyglądasz!:D obserwuję!:D

    OdpowiedzUsuń
  21. zachwycam sie Toba na MP, teraz pozachwycam sie i tutaj :) logo The Ramones na sukience widze!

    OdpowiedzUsuń
  22. ale świetne zdjęcia! <3

    OdpowiedzUsuń
  23. powiesz szczerze, że stałaś się moją inspiracją!

    OdpowiedzUsuń