18.03.2013

you are here.


"Come touch me like I’m an ordinary man, 
have a look in my eyes"





Szkoda, że w życiu nie można pociągnąć za hamulec bezpieczeństwa. Jak spowolnić ten pociąg ? 
Wszyscy biegną, a każdy biegnie w swoją stronę. Trudno pielęgnować przyjaźnie żyjąc w różnych
światach, rozmawiając raz na jakiś czas, zdawkowo pytając: czy wszystko okey ?
A co na to dopowiadać ? " W porządku, jakoś leci." I koniec tematu.
Jak się nie dać kiedy inni się (pod)dali ?

Wiele osób uważa, że wszelkiego rodzaju narzutki, 'fruwajki' i inne 'waterfalle' są z zasady nie praktyczne.
Dziwię się i swój narzutkowy kardigan zamieniam w sukienkę. Przecież wszystkie rzeczy 'X w jednym' są wynalazkiem naszych czasów.

A zawieszka 'ludzkie serce' to własnoręczne dzieło mojego TŻ.
( I tak, wiem,że na co najmniej jednym zdjęciu wyglądam jak zombie:))

więcej, wcześniej: FACEBOOK


  






/ dress (cap)- F&F/ vest- sh/ shoes- new look/ jewerly- @, my man handmade/ photo- my man & me/

music!

47 komentarzy:

  1. śliczne są te zdjęcia ;)
    obserwuje

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna propozycja :) ja też noszę swoją narzutkę jako sukienkę :):)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja wszelkiego rodzaju narzutki absolutnie uwielbiam. Twoja jest genialna i jako sukienka prezentuje się świetnie, szczególnie podoba mi się ten asymetryczny dół.

    -Doris

    OdpowiedzUsuń
  4. Do zombie Ci daleko... baaardzo daleko! :)
    Przyjaźnie... jest taka jedna, że możemy nie rozmawiać miesiącami, po czym nie wystarcza nam czasu na opowiedzenie wszystkiego! Ale niestety jest i bardzo krótko, nad czym ubolewam. Czasami lepiej podnieść oczy znad telefonu i pogadać z innymi w realu...

    OdpowiedzUsuń
  5. no i co tu Ci powiedziec?!

    Jesteś mega uwielbiam te Twoje wymysły;p


    pozdr

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hah, wymysły to trafne określenie;D
      dzięki Patrycja!:*

      Usuń
  6. jakie zombie!jak tylko piekna dziwczyne widze :* świetnie wygladasz i jak zwykle mogłabym załozyć ten zestawik bo oczywiście jest bardzo w moim guście:)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny ten sweterek / sukienka szara :)

    lubie takie długie narzutki :)

    www.classicorcool.com

    OdpowiedzUsuń
  8. ta sukienka jest piękna!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nieziemska stylizacja ! Jesteś piękna i taaka chudziutka ! :))

    OdpowiedzUsuń
  10. cudna sukienka, po prostu genialna!

    www.adelajdainsp.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. wow!
    wspaniale wyglądasz!
    jestem zachwycona!
    w 100% w moich klimatach!
    ten sweterek pełniący rolę sukienki wygląda zjawiskowo!
    cudnie!

    całusy!
    http://jesuswannatouchme.blogspot.com
    <3

    OdpowiedzUsuń
  12. naprawdę bardzo podoba mi się ta stylizacja! super pomysł z tą narzutką!
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. jesteś piękna i uwielbiam twoje zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  14. piękna i stylowa!

    OdpowiedzUsuń
  15. Very nice outfit dear!!
    Would you like to follow each other? Let me know!

    The Fashion Heels
    Facebook
    Bloglovin
    Twitter

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi się w jaki sposób piszesz, a ponadto bardzo mądrze.
    podoba mi się ten zestaw, inaczej niż wszyscy. kto wie, że zapoczątkujesz modę na `swetrowe sukienki` ;D

    pozdrawiam serdecznie, i.
    (myown~fashionworldd)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie,że ktoś to czyta! dzięki piękne za dobre słowa:) :*

      Usuń
  17. swietne zdjecia!
    wygladasz rewelacyjnie!

    OdpowiedzUsuń
  18. łaaał jaki świetny sweter! wyglądasz cudownie :) obserwuję :)

    www.marcherryfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. też mam ten problem, wszyscy gdzieś biegną, ciągle brak czasu, trzeba się realizować... :-(

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetna sukienka i piękne zdjęcia

    OdpowiedzUsuń
  21. Zdjęcia piękne! Dołączam do grona obserwatorów (jako Havirka) i zapraszam do mnie w wolnej chwili na nowego posta.

    OdpowiedzUsuń
  22. Pięknie wyglądasz. Miałaś świetny pomysł żeby tak założyć narzutkę. Wygląda bardzo sexy. Plus za kamizelkę i czapkę:)
    Blog jest bardzo inspirujący! Dosaję będzie mi łatwiej tu wrócić:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam dresopodobne ubrania w każdej postaci!
    Wyglądasz fantastycznie.

    OdpowiedzUsuń
  24. serce jest świetne :D i re-aranżacja narzutki również, aż się dziwie, że nie spotkałam się z takim pomysłem wcześniej. nie wiem tylko co w niej niepraktycznego, ale może to kwestia mojej wiary w to, że bluz i swetrów, a najlepiej także płaszczy, się nie zapina. nawet jak mają zapięcia.

    OdpowiedzUsuń
  25. Jej, ma w sobie coś niepowtarzalnego ten zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  26. świetne zdjęcia ! no i zestaw ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. FANTASTYCZNIE

    http://valentinemarierose.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. genialny outfit, bardzo mi się spodobał, pozwolę sobie obserwować :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  29. bardzo mi się podoba !
    I Twoje nogi <3 poezja ! ;)

    http://nobodyjustnatty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  30. może i są niepraktyczne ale wyglądają świetnie.

    OdpowiedzUsuń
  31. Świetny look, bardzo mi się podoba! <3
    Wpadnij do mnie:
    http://mademoisellepatrizia.blogspot.com/
    xoxoxo

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialnie wyglądasz, kardigan jako sukienka sprawdził się w tym wypadku doskonale!
    Pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  33. przepiękne przedostatnie zdjęcie. ślicznie wyglądasz :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń